Основи

Арена стає доступною для гравця на 6-му рівні.
Лише на арені можливо перевірити свої сили в боях проти гравців.

Навіщо?

  • За перемоги дають медалі Бронзова медаль.png Срібна медаль.png Золота медаль.png, які можна використати для поліпшення показників героїв у Великій залі.
  • Щотижня герой отримує нагороди залежно від ліги, в якій він знаходиться.
  • Бонуси до параметрів.

Захист

Перед боєм на арені потрібно виставити свій захист. Герої змагаються автоматично, коли на них хтось нападе, вплинути на такі бої немає змоги.

Атака

Під час атаки можна вибрати кого атакувати, змінити команду (підібравши вдалий елемент)тощо.

Можна керувати власними військами, суперник захищається автоматично.

Жетони

Кожен напад коштує 1 жетон. Максимально можна мати 10 жетонів. Жетони можна отримати у щоденних завданнях.

Ліги

Поточна ліга та рейтинг гравця залежать від кількості зароблених на арені очок. Ліги в порядку зростання:

  • Без рейтингу;
  • Бронза (I, II, III, IV);
  • Срібло (I, II, III, IV);
  • Золото (I, II, III, IV).
  • Платина

Заробляючи або втрачаючи очки на арені гравець переходить в лігу вище або нижче.

Якщо гравець не брав участі в атакувальних битвах на Арені протягом 30 днів, він отримує статус "Без рейтингу" і, повернувшись на арену, почне з ліги Бронза I.

Бонуси ліги

Кожна ліга арени дає бонуси до параметрів усіх героїв гравця (бонуси діють у всіх битвах).

Бонуси ліги впливають на: ЗДР (%), АТК (%) та ЗАХ (%).

Нагороди арени

Щопонеділка о 08:00 за UTC відбувається оновлення рейтингу (час до оновлення рейтингу вказується у лівій нижній частині віконця арени). Після оновлення гравець отримує нагороду, залежно від поточної ліги.

Важливо! Якщо гравець за тиждень брав участь у менш ніж 20 битвах на арені, після оновлення рейтингу він перейде на лігу нижче.

Скрині ліги

У скринях можуть бути Рубіни, ель досвіду, уламки та сети Небесних артефактів.

Групова арена

Основи

На груповій арені змагаються 3 команди по 4 персонажі. Кожна серія складається з 3 битв. Виграє той, хто отримав принаймні 2 перемоги. За кожну перемогу персонаж отримує 5 золотих злитків. Ліги та рейтинги для групової арени ніяк не пов'язані зі звичайною.

Жетони

Кожен напад коштує 1 жетон. Максимально можна мати 10 жетонів. Жетони нараховуються щодня в 0:00 за UTC. На відміну від звичайної арени жетони не поповнюються з часом.

Зливки

Зливки - це бонуси за перемогу в кожній битві. Додатково їх видають щотижня залежно від ліги, в якій ти знаходишся.

За зливки можна отримати цінні речі на Базарі.

Базар

На Базарі продається купа корисних предметів - від срібла до аксесуарів. Деякі з предметів можна придбати лише на Базарі.

На Базарі снують кількісні або часові обмеження на покупки деяких предметів. Кількість відкритих слотів залежить від ліги, в якій знаходиться гравець.

Версії оновлення

Оновлення 2.0