Вікі Raid: Shadow Legends (UA)
Advertisement

Основи

Бойова перепустка надає доступ до особливих випробувань, виконуючи які, ти отримуватимеш очки та зароблятимеш чималі нагороди.

Сезони Бойової перепустки

Бойова перепустка поділяється на сезони, тобто часові проміжки, у які можна завершувати випробування та отримувати нагороди.

Коли сезон завершується, завдання Перепустки та призи стають недоступні.

Нагороди Бойової перепустки

За проходження випробувань нараховуються очки.

Вони потрібні, щоб підвищувати рівень Перепустки та здобувати унікальні призи, серед яких спеціальні аватари, герої та інші корисні предмети.

Нагороди визначаються типом Перепустки.

Проста та Золота перепустка

Бойова перепустка доступна всім гравцям автоматично. Вона дозволяє заробляти очки, завершуючи щоденні випробування, та отримувати прості нагороди. Для щотижневих випробувань та цінніших нагород знадобиться Золота перепустка.

Золота перепустка додатково відкриває випробування тижня і дає можливість отримати нагороди вищого рівня. Крім цього, Золота перепустка активує особливий бонус, який приносить більше срібла та досвіду у всіх битвах до кінця сезону.

Завдання дня

Щодня відкриваються 4 завдання. Вони оновлюються об 00:00 за UTC, навіть якщо виконано не все.

Завдання тижня

Такі випробування приносять більше очок та дають доступ до кращих нагород. Якщо впораєшся з усіма завданнями, отримаєш додатковий приз.

Хоча нові завдання з'являються щотижня, старі не зникають - вони доступні до кінця сезону. Їх можна проходити в будь-якому порядку.

Advertisement