Загальні відомості

Всього в грі присутні 12 різних локацій з рівнями складності: звичайним, важким, неможливим та пекельним. Кожна локація складається з 7 рівнів. Потрібно пройти рівень, щоб отримати доступ до наступного рівня, та всі 12 локацій певного рівня складності, щоб отримати доступ до наступного рівня складності. Кількість зірок, отриманих за проходження, значення не мають.

Сьомий рівень кожної локації - рівень боса. Вартість кожного з 6 рівнів складає 4 енергії для звичайної складності, 6 - для важкої, 8 - для неможливої та 14 - для пекельної. Рівень з боссом коштує на 1 енергії більше. Для пекельної складності - 16 енергії для звичайного рівня та 18 - для рівня з босом.

Локації

Як зазначалося, в грі існують 12 локацій, а саме:

  1. Замок Кейрока
  2. Стічні канали Арнока
  3. Катакомби Нарбука
  4. Даремський ліс
  5. Брама Фелвіна
  6. Палац Аравії
  7. Тильшир
  8. Протока Вальдемара
  9. Пустирі
  10. Перевал Годфрі
  11. Священні зали
  12. Сірчана стежина

Нагороди

За вдале проходження рівня герої отримують досвід та срібло (сума стала для кожного рівня). Досвід поділяється між всіма героями, тому якщо героїв 2, а не 4, то і досвіду вони отримають вдвічі більше. Герой, що був вбитий, отримує досвід в звичайному розмірі, однак у разі смерті всіх героїв, нагорода зменшується (відповідно до кількості вбитих ворогів) і ви не отримаєте артефакти, героїв та уламки. З кожним рівнем досвід та нагорода у сріблі збільшуються. Виключення становить рівень босса, на якому нагорода менша (однак більша ймовірність отримати не звичайні артефакти, а особливі чи рідкісні).

Додатково за певну кількість зірок, можна отримати в нагороду срібло, рубіни, енергію, Ель досвіду, уламки тощо.

Список артефактів

Рівень Слот
1 Зброя
2 Шолом
3 Щит
4 Рукавиці
5 Броня
6 Чоботи
7 Будь-який слот

Герої, які можуть бути вибиті при проходженні локації, не залежать від складності (однак ймовірність отримати героя збільшується).