Вікі Raid: Shadow Legends (UA)
Advertisement
Файл:Кузня.png

291x291px

Основи

Кузня дає змогу створювати артефакти з матеріалів, отриманих в грі. Матеріали можна здобути в наступних активностях:

Створення артефактів

У Кузні можна обрати сет, але слот артефакту буде випадковим. Процес простий - вибери сет, вибери рідкість, натисни "Створити".

Одночасно можна зберігати до 10 000 матеріалів, надлишки будуть втрачені.

Талісмани

Талісмани покращують процес кування. Всього існує 4 типи:

  • збільшують вірогідність отримання максимального рангу з обраних (якщо вибрали створення артефакту 5-6, шанс створити саме 6 збільшиться).
  • збільшують вірогідність отримання більш рідкісних артефактів.
  • збільшують шанс отримати артефакт у певний слот (наприклад, тапок, які всім треба, а не шапки).
  • збільшують шанс отримати потрібний додатковий параметр (ЗДР, ЗАХ і всіляке таке).

Доступні Сети артефактів

В Кузні можна обрати один з 8 сетів артефактів. Два з них можна отримати в Платиновій лізі Арени, інші - лише створити в кузні. Ось вони:

  • Відбиття.pngВідбиття (4 шт.) - ШВД +18%, К.ШКД +30%. 50% шанс накласти на себе Невмирання за смертельного удару (і на арені, і в Кузні).
  • Блискавичний випад.pngБлискавичний випад (4 шт.) - ШВД +18%, К.ШКД +30%. 50% шанс накласти на себе Невмирання за смертельного удару (і на арені, і в Кузні).
  • Витривалість.pngВитривалість (2 шт.) - ЗДР +10%, ЗАХ +10% (тільки в Кузні).
  • Сприйняття.pngСприйняття (2 шт.) - ТЧН +40, ШВД +5% (тільки в Кузні).
  • Завзяття.pngЗавзяття (4 шт.) - К.ШКД +30%. 20% шанс перетворити слабкий удар на критичний (тільки в Кузні).
  • Недоторканність.pngНедоторканність (2 шт.) - Імунітет на 2 ходи, ОПР+40 (тільки в Кузні).
  • Фатальність.pngФатальність (2 шт.) - АТК +15%, К.ШНС +5% (тільки в Кузні).
  • Озноб.pngОзноб (2 шт.) - 15% шанс заблокувати Замороження. 10% шанс накласти Замороження на нападника. Шанси від кількох сетів сумуються (тільки в Кузні).

Версії оновлення

Оновлення 3.0
Advertisement