Вікі Raid: Shadow Legends (UA)
Advertisement

Список поліпшень:

  1. Додано кузню артефактів. Кузня дає змогу створювати артефакти з матеріалів, отриманих в грі. Сет можна обрати, але слот буде довільним. Для спрощення процесу можна використати талісмани. Талісмани можна використовувати одночасно. Вони бувають 4 типів:
    • збільшують вірогідність отримання максимального рангу з обраних (якщо вибрали створення артефакту 5-6, шанс створити саме 6 збільшиться).
    • збільшують вірогідність отримання більш рідкісних артефактів.
    • збільшують шанс отримати артефакт у певний слот
    • збільшують шанс отримати потрібний додатковий параметр.
  2. В кузні можна створити один з 4 сетів, 2 з яких раніше були доступні лише в Платиновій лізі арени, а ще 2 було додано:
    • Витривалість (2 шт) - ЗДР +10%, ЗАХ +10%
    • Сприйняття (2 шт) - ТЧН +40, ШВД +5%.
  3. Додано Ускладнені завдання. Завдання працюють майже як щоденні, але за виконання певної кількості даватимуть дуже смачні бонуси. Остання нагорода - Легендарний Том.png Легендарний том навичок. Щоправда, отримувати ми його зможемо не часто, але ж дарованому тому в зуби не дивляться, еге ж?
  4. Додано нового героя: Саїто. Такий собі самурай. По скілам виглядає дуже симпатично.
  5. Виправлено купу старих помилок (явно додано купа нових).
  6. Ребаланс героїв:
Навичка Стало Було
Абатиса.pngАбатиса
Частокіл Шанс збільшили до 75% (з книгами буде 100%). Атакує усіх ворогів. 50% шанс накласти Зменшення ЗАХ 60% на 2 ходи.
Частокіл Додано ефект: КШКД +30%, якщо АТК цілі - найвищий ефект. Якщо ЗАХ цілі найвищий, то 30% ігнорування захисту. Атакує усіх ворогів. Накладає на себе Сон на 1 хід. Шкода пропорційна параметру, що буде вищим: АТК Абатиси або ЗАХ чи АТК цілі
50pxАрбітр
Поклик долі. Заповнює шкалу ходу на 20%. Заповнює шкалу ходу на 20% (насправді заповнювало на 30%).
50pxАстраліт
Порок серця Змінено ефект: бомбу відтепер не можна відбити.
50pxБеланор
Нескорення Накладає на одного ворога Зменшення ЗАХ 60% та Слабкість 25% на 2 ходи, після чого атакує його. Накладає на себе Бездоганну завісу на 2 ходи. Накладає на одного ворога Зменшення ЗАХ 60% та Слабкість 25% на 2 ходи, після чого атакує його. Накладає на себе Збільшення ЗАХ 60% на 2 ходи, якщо атака призведе до смерті цілі.
Надмірне вбивство Атакує одного ворога. У разі смерті цілі використовує надлишкову шкоду щоб атакувати ворога з найнижчим ЗДР. Атакує одного ворога. У разі смерті цілі лікує себе пропорційно до надлишкової шкоди.
Спритний союзник Атакує базовою навичкою. Завія використає навичку Отруйний дощ, якщо знаходиться в команді. Атакує одного ворога. Накладає Отруту 5%, Зменшення АТК 50%, Зменшення ШВД 30%, а також Зменшення ТЧН 50% на 2 ходи
50pxЯсновидиця
Темна завіса Перезарядка: 5 → 4.
Самопосвята Більше не зазнає шкоди. Перезарядка: 7 → 6. Оживляє усіх мертвих союзників з 35% ЗДР. Накладає Блок шкоди на 1 хід на всіх союзників, окрім себе. Герой зазнає шкоди в розмірі 50% МАКС ЗДР.

[Може вбити себе].

Аура Збільшує ЗАХ союзників у всіх битвах на 34%. Збільшує ЗАХ союзників у Підземеллях на 42%.
Бістофус.pngБістофус
Жах Додано ефект: 35% шанс накласти Справдешній страх на 1 хід, якщо на цілі є Блок небазових навичок. Атакує одного ворога. 50% шанс накласти Блок небазових навичок на 1 хід.
Руїни Атакує усіх ворогів. Кожен удар має 50% шанс накласти Блок небазових навичок на 2 ходи. Атакує навмання 4 рази. Кожен удар має 50% шанс накласти Блок небазових навичок на 2 ходи.
50pxКандрафон
Кара за пихатість Атакує одного ворога. Завдає додаткового удару, якщо на цілі є бонус. Атакує одного ворога. Завдає додаткового удару, якщо на цілі є бонус Збільшення АТК.
Здобич мисливця Накладає на себе ефекти Бездоганна завіса, Збільшення АТК 50%, Збільшення ШВД 30% та Збільшення К.ШКД 30% на 2 ходи. Накладає на себе ефекти Бездоганна завіса та Збільшення АТК 50% на 2 ходи.
Із тіні (Пасивно) [Пасивний ефект]: Завдає на 40% більше шкоди та отримує на 40% менше шкоди, якщо має на собі ефект Завіса або Бездоганна завіса. Заповнює власну шкалу ходу на 15% щоразу, коли зазнає шкоди під дією цих ефектів. Не діє, якщо в команді немає інших живих учасників.
[Активний ефект]: накладає на себе Бездоганну завісу на 1 хід, коли заповнюється шкала ходу ворога. Бонус не можна усунути.
Перезарядка: 5 → 3.
Завдає на 40% більше шкоди, якщо має на собі ефект Завіса або Бездоганна завіса.
Крутракса.pngКрутракса
Прокляття корчів Шанс збільшено до 75% (з книжками став 100%). Атакує одного ворога. 50% шанс накласти Слабкість 25% на 2 ходи. 50% шанс усунути з цілі 2 довільних бонуси. Отримує додатковий хід.
50pxДракоморф
Нестримний біль Надлишкова шкода не може бути критичною. Атакує одного ворога. Шкода збільшується на 10% за кожен штраф на цілі. У разі смерті цілі надлишкова шкода завдається довільному ворогу у трикратному розмірі.
50pxДрекстар
Надприродне полум'я Шкода залежить від [ЗАХ]. Шкода залежить від [АТК] та [ЗАХ].
Пекучий батіг 100% шанс накласти Провокацію, якщо на цілі є Випалювання здоров'я. Якщо вдалось накласти Провокацію, накладає Зменшення АТК 50% на 2 ходи. Перезарядка: 5 → 4. Атакує усіх ворогів. 40% шанс накласти Провокацію на 1 хід.
Гаряча кров (Пасивно) Додано ефект: власний ОПР +10 за кожного ворога під ефектом Випалювання здоров'я. Максимум: 50.
Базова ШВД: 97 → 100.
50pxСкарг
Приречення Додано ефект: Після атаки краде у цілі всі бонуси.
Могуття старійшин Додано ефект: На Легендарних героїв також накладає Провокацію на 1 хід
Царевбивця Додано ефект: Якщо зазнає атаки від Легендарного героя, завдає йому шкоди у розмірі власної АТК.
50pxГургот
Мороз до кісток Усуває 2 бонуси замість 1. Перезарядка: 6 → 5. Усуває 1 довільний бонус з кожного ворога. 80% шанс накласти Замороження на 1 хід. Отримує додатковий хід.
Базова ШВД: 92 → 98.
Гурптук Бородань.pngГурптук Бородань
Заклинання друїдів Усуває з союзника всі штрафи, крім Отрути... Усуває з союзника всі штрафи...
Хмара спор Накладає 3 Отрути 2,5 %, замість 5%.
50pxГаккорн
Кровожертва Шкода собі зменшена з 50% ЗДР до 25%.
Поклик згуртування Усуває штрафи → накладає блок штрафів → лікує. Усуває штрафи → лікує → накладає блок штрафів.
50pxХоронар
Насолода бою Скорочення шкали зменшено з 10% до 5%.
50pxНорог
Спотворення Атакує одного ворога. 40% шанс накласти Блок небазових навичок на 2 ходи. Атакує одного ворога. 80% шанс накласти Зменшення ТЧН 50% на 2 ходи.
Товста шкіра Імунітет до Оглушення, Замороження та Сну. Шкода, якої зазнають усі союзники з бонусами, зменшується на 15%. Союзники без бонусів - на 25% менше. Імунітет до Оглушення, Замороження та Сну. Шкода, якої зазнають усі союзники, зменшується на 15%.
50pxРотос Бентежний
Жорстока кара Шанс додаткового ходу зменшено з 30% до 25%. Шкоду зменшено на 5%.
Розорення Шкода зменшена на 5%
Фатальний наступ Атакує одного ворога. Ігнорує 60% ЗАХ цілі, Невмирання та Блок шкоди. Якщо ворог помирає, ходить ще раз. Ворога не можна оживити, якщо Ротос отримав максимальний бонус від навички Розорення. Атакує одного ворога. Ігнорує 75% ЗАХ цілі, Невмирання та Блок шкоди. Якщо ворог помирає, ходить ще раз і ворога не можна оживити.
50pxСифі Бентежна
Вир почуттів Заповнення шкали ходу зменшено з 15% до 10%. Перезарядка: 5 → 6.
Навіки разом (Пасивно) Лікування зменшено з 15% ЗДР до 10%.
50pxТормін
Вітровій (Пасивно) Шанс накладання штрафу збільшено з 15% до 20%. Шанс може спрацювати двічі - при отриманні бонусу та при заповненні шкали.
50pxОтаман
Захист богів Накладає Блок штрафів, потім накладає Щит Накладає Блок штрафів і Щит.
Орочий ритуал Перезарядка: 6 → 5.
Аура Збільшує ОПР союзників у всіх битвах на 80. Збільшує ОПР союзників у всіх битвах на 50.
Аліка.pngАліка
Хибний орієнтир Шанс спрацювання збільшено з 35% до 75%. Перезарядка: 6 → 4.
Азур.pngАзур
Стрімкий випад Тепер має 30% шанс накласти Оглушення.
Добивання Додано ефект: краде 50% шкали ходу у цілей, на яких немає Оглушення.
Трофейниця.pngТрофейниця
Точний удар КШКД +50%, замість +30%.
Убивчий туман Додано ефект: у разі смерті цілі заповнює шкалу ходу всій команді на 15%.
Буші.pngБуші
Смертельне вістря Додано ефект: накладає на себе Збільшення К.ШНС 30% та Збільшення ШВД 15% на 3 ходи.
50pxКаноніса
На вістрі атаки Шанс накласти Збільшення АТК збільшено з 25% до 50%.
Сліпуча атака Додано ефект: має 80% шанс накласти на ціль Паразит на 2 ходи.
Гексія.pngГексія
Могильна гниль Шанс накласти Зменшення ЗАХ збільшено з 35% до 40%. Додатковий шанс збільшено з 10% до 20%.
Загибель душі Додано ефект: шкода збільшується на 7,5% за кожен штраф на Гексії. Максимум: 30%.
Криваві жнива Атакує одного ворога. Лікує себе на 15% від завданої шкоди +10% за кожен штраф на Гексії. Атакує одного ворога. Лікує себе на 15% від завданої шкоди +10% за кожного мертвого ворога.
Хоуп.pngХоуп
Заборона Шанс накласти Блок бонусів збільшено з 15% до 30%. З книгами: 30% → 50%.
Бадьорість Силу Щита збільшено з 15% власного ЗДР до 25%.
Священна буря Перезарядка: 6 → 4.
Йотун.pngЙотун
Дика сила Шкода залежить від ЗДР, а не АТК.
Гаряче лезо Шкода залежить від ЗДР, а не АТК.
Згасання Шкода залежить від ЗДР, а не АТК. Додано ефект: шкода збільшується на 50%, якщо на цілі є Випалювання здоров'я.
50pxМадам Серріс
Опівнічний ритуал Тривалість накладення штрафів зменшено з 3 ходів до 2.
50pxМаїв
Дурман Шанс накласти Сон збільшено з 40% до 60%.
Нокдаун Додано ефект: накладає Оглушення на 1 хід.
Місіонер.pngМісіонер
Нищівна алебарда Шкода залежить від ЗДР, а не АТК.
У запалі бою Шанс накласти Провокацію збільшено з 40% до 75%. Додано ефект: якщо власне поточне ЗДР вище за поточне ЗДР цілі, має 50% шанс також накласти Зменшення АТК 50% на 2 ходи. Шкода залежить від ЗДР, а не АТК.
Приниження віроломних Додано ефект: скорочує шкалу ходу цілі на 50%. Шкода залежить від ЗДР, а не АТК.
Деспот.pngДеспот
Роздвоєна стріла Додано ефект: з кожним критичним ударом заповнює власну шкалу ходу на 5%. Шкоду збільшено.
Вибух стріл Шкоду збільшено.
Роанна.pngРоанна
Рубцювання Шанс накласти Штраф лікування збільшено з 50% до 60%.
Хлист Шанс накласти Оглушення збільшено з 30% до 40%. Перезарядка: 4 → 3.
Буря клинків Перезарядка: 5 → 4.
50pxПогромник
Розгардіяш Атакує одного ворога. Краде 2 довільних бонуси. Ігнорує ЗАХ цілі, якщо вона не має бонусів. Атакує одного ворога. Ігнорує ЗАХ цілі, якщо вона не має бонусів.
Завзята оборона (Пасивно) Має 30% шанс вкрасти, а не усунути бонус.
Сувая.pngСувая
Безнадія Атакує одного ворога. 50% шанс накласти Зменшення ЗАХ 60% на 2 ходи.⭐⭐⭐Накладає на себе Збільшення АТК 50% та Збільшення К.ШКД 30% на 2 ходи, якщо атака призведе до смерті цілі Атакує одного ворога. 45% шанс накласти Блок бонусів на 2 ходи.⭐⭐⭐Накладає на себе Збільшення АТК 50% та Збільшення К.ШНС 30% на 2 ходи, якщо атака призведе до смерті цілі/
Скажена лють Шкода від другого удару рівна 80% першого, а не 60%.
Повільна реакція Шанс накласти Слабкість збільшено з 60% до 75%.
Телець.pngТелець
Токсичний вибух Накладає 4, а не 3 Отрути.
Тешада.pngТешада
Нещадна різанина Додано ефект: у разі критичного удару шанс накласти Слабкість збільшується до 100%.
Піднесення духу Перезарядка: 4 → 3.
Advertisement