Вікі Raid: Shadow Legends (UA)
Advertisement

Привіт, друже!

В цій статті я спробую максимально коротко описати як побудувати гру, як правильно прокачатись, як одягнутись і врешті-решт, як її пройти :-)

Перший і найголовніший пункт - в цій грі НЕ МОЖНА запороти аккаунт та героїв. Саме так, навіть якщо ти все зробив неправильно, завжди можна повернути все назад.

Другий, не менш головний пункт. В грі є два варіанти гри - довго і безкоштовно або за гроші та швидко. Обидва варіанти мають право на життя. Навіть без вкладення реальних грошей можна успішно виступати на Арені та мати гарних героїв.

Далі підемо по пунктах.

Прокачка персонажів

Рідкість персонажів

В грі існує безліч героїв, кожне оновлення гри додає ще по 5-10 штук. Всі герої поділяються на 5 категорій: звичайні, особливі, рідкісні, епічні та легендарні. Як зрозуміло з назви, чим вище рідкість, тим сильніший герой. Однак з рідкістю не все так просто. По-перше, часто рідкісний герой може бути кращий за епічного за рахунок кращого поєднання навичок.

Піднесення

По-друге, майже всі герої розкриваються на повну лише після того, як проходять повне піднесення та вивчають свої вміння по максимуму. Так от для піднесення потрібні спеціальні зілля. І чим вища рідкість героя, тим важче їх дістати. Зілля середнього та великого розміру гарно падають лише з високих поверхів фортів. А для високих поверхів потрібні прокачані герої. Маємо зачароване коло.

Покращення навичок

Крім того, вміння героїв покращуються з прокачкою. І якщо томи для рідкісних героїв дають за виконання багатьох завдань, то томи для епічних та легендарних героїв дістаються тяжкою працею (або жахливим везінням). Ну або ж спонсорською допомогою розробникам.

Тобто, це як купити айфон і ходити зі стандартною мелодією та без навушників, тому що на них грошей вже не вистачило.

Гарні та погані герої

В чаті гри новачки часто запитують: чи є сенс розкачувати того чи іншого героя? І "гуру" гри, які вже забули як самі були новачками, відповідають "Цей норм. І цей норм. А цей нічого так, але оцей (ім'я легендарного героя, якого без донату ти можеш ніколи не отримати) найкращий". І новачок дивиться на свого голого і босого мечоносця і думає: "Гм, піду я деінде, тут життя не буде".

Так от: забудь!!! Допоки у тебе немає купи легендарних чи епічних героїв, будь-який рідкісний герой буде гарним, зручним у використанні і підійде всюди. Крім того, на ВФ (Війни фракцій) потрібно по 5 героїв. Отож не викидай рідкісних героїв, навіть якщо це Шаманка чи, не дай бог, Бойова жриця. А про таких героїв, як Озерник та Кат, взагалі ходять легенди і існують культи їх імені.

Артефакти

З артефактами все досить просто - вони повинні посилювати основні параметри героя (дуже бажано, щоб такі параметри як ЗДР, АТК чи ЗАХ, були процентними, тоді вони дають в рази більше бонусів).

  • Якщо герой має тип "Атака", основне його призначення - наносити пошкодження. Тому основними параметрами будуть атака (АТК), критичний шанс (К.ШНС) та критична шкода (К.ШКД).
  • Для героїв захисту основний параметр захист (ЗАХ). Другий потрібний параметр - здоров'я (ЗДР).
  • Герої Підтримки дуже різнопланові, однак здоров'я і захист як правило, теж дуже їм потрібні.

Крім того ключовими параметрами є: швидкість (ШВД), точність (ТЧН) та опір (ОПР). Швидкість відповідає за частоту ходу. Герой зі швидкістю 200, буде ходити вдвічі частіше, ніж герой зі швидкістю 100, а швидкість 250 дасть можливість ходити в 2,5 рази частіше. Точність та опір відповідають за шанс накладання штрафів. Якщо точність нападника вища за опір цілі, штраф буде накладено, в іншому випадку його може бути відбито. Тобто героям, які мають якісь штрафи, потрібно обов'язково прокачувати ТЧН. Той же Каель, якого багато новачків вибрали стартовим героєм, повинен мати точність, інакше Отрута не буде діяти.

Сети

Сети артефактів дають потужні бонуси, тому нехтувати ними не варто. Проте потрібно пам'ятати, шо спершу нас цікавлять потрібні параметри в самому спорядженні, а вже потім - бонуси сетів. Наприклад, сет критичного шансу дає цілих 12%. А рукавиці на критичний шанс дають +50% при максимальній заточці. Тому вигідніше одягнути рукавиці з цим параметром, ніж рукавиці з сету, але з основним параметром ЗАХ.

Правила одягання

Всього існує 6 слотів для основного спорядження та 3 слоти для атрибутів. Основне спорядження формує сам "білд", атрибути його доповнюють.

Зброя, шолом та щит завжди мають однаковий базовий параметр. Рукавиці, броня та чоботи можуть відрізнятися.

  • Для героїв атаки рукавиці зазвичай беруть на К.ШНС, К.ШКД або ж АТК (%). Для героїв-танків часто використовують ЗАХ (%) чи ЗДР (%).
  • Броня основним параметром повинна мати той, від якого залежить ваша шкода та навички. Наприклад, Тайрел одягає броню на ЗАХ (%), оскільки всі його навички мають приписку "Шкода залежить від [ЗАХ]". Каель, Етель, Елейн і Ґалек одягають броню на АТК (%), а Враск чи будь-який інший герой типу "Здоров'я" - ЗДР (%).
  • Чоботи завжди повинні мати параметр ШВД. Завжди лише швидкість. Виключення - завдання випробувань та досягнень, типу "Одягнути на героя 3 речі з параметром АТК (%)". Ну й зрозуміло, що перші 10-20 рівнів аккаунту можна одягати все, що видали чи випало, тому що вибору немає.

Атрибути дають бонуси, які доповнюють ваші основні параметри. З ними все трішки складніше. Але новачки найчастіше їх не мають, тому я пропущу цей опис. Коли зможеш ходити в Гніздо Павучихи, запитуй в чаті, які атрибути потрібні, а які ні.

Заточка предметів

Тут є два простих правила:

  • Перше правило заточки - ніяких правил :-). Послідовність заточування залежить лише від ваших цілей та побажань. Не вистачає атаки? Заточуй зброю та броню. Дохнеш в Кампанії? Заточуй шолом та щит. Загалом найкраще заточувати все потрошку (заточили все до +4, потім до +8, потім до +12).
  • Друге правило - нікому не говорити про клуб заточування :-). А якщо серйозно, то речі з 3* чи 4* немає сенсу заточувати вище 12. Винятки існують, але дуже рідко (наприклад, Зброя для персонажів Захисту, тому що бонус атаки їм не потрібен).
  • Третє правило - кожні 4 рівні артефакти отримують додаткові бонуси. Інколи вони корисні, інколи дуже корисні, а часом - відверте лайно, яке не підходить твоєму герою. Однак артефакти +5 і +6 майже не відрізняються, а от +7 і +8 дуже, тому що на 8 рівні отримуємо додатковий параметр (так-так, він може бути поганим, я пам'ятаю).

Отримання речей

Тут все ще простіше (п'ята згадка слова "простіше"). Для новачка існує лише три шляхи отримання артефактів - покупка на ринку, дроп в кампанії та Підземелля, особливо Лігво дракона, тому що там є шанс отримати два дуже потрібних сети - Крадіж життя та Точність.

Ринок десь рівня до 20-25 аккаунту дуже вигідний, тому що речі, які на ньому продають, часто кращі, ніж ті, які можна вибити в кампанії. Тому перше на що тратимо рубіни - ринок до максимуму. Перед покупкою обов'язково треба перевіряти параметри речей. Броня, яка має основним параметром опір (ОПР), дуже рідко використовується, навіть якщо вона епічна чи легендарна.

Рубіни

В грі крім срібла присутня така валюта як рубіни. Дістати їх можна за допомогою квестів, донату або ж в копальні.

Де дістати

Основне джерело рубінів - щоденні квести (їх можна виконувати навіть з героями 10-20 рівня). Також рубіни видають в копальні. Обов'язково підвищуй рівень копальні, якщо розраховуєш грати довго. Це інвестиції, які потім окупляться сторицею.

Куди потратити

Тратити рубіни можна багато де, але основні пункти:

  • покупка слотів на ринку;
  • покупка енергії;
  • покупка бонусів досвіду;
  • розширення тренувального табору (до речі, слоти в ньому невигідно розкачувати, дуже слабкий приріст);
  • покупка сувоїв для талантів (як на мене, 800 рубінів - це дріб'язкова ціна, тому що кількість енергії, яку ти вгрохаєш на Мінотавра не піддається ліку).

Режими гри

Кампанія

Основний режим, в якому здобувається досвід та прокачуються герої. Більш детально почитати про кампанію можна тут. Також кампанія - одне з основних джерел отримання срібла. Додатково за проходження кампанії дають смачні бонуси. Для зручного проходження кампанії потрібен персонаж, одягнений в сет вампіризму з масовими атаками (підійде будь-який стартовий герой).

Підземелля

Підземелля, на відміну від кампанії, потребують добре прокачаних героїв. Додатково підземелля потребують спеціально зібраної команди (для кожного підземелля своя тактика).

Наприклад, для Павучихи потрібні герої з масовою атакою, Крижаний ґолем потребує героїв з блоком воскресіння, а Замок Лавового лицаря вимагає героїв з мультиатакою.

В підземеллях є можливість отримати:

Війни фракцій

Крипта фракцій дозволяє отримувати гліфи - невеличкі бонуси, які дозволять покращити спорядження. Крипти фракцій доступні лише для героїв однієї фракції. Для проходження потрібен хоча б 1 добре прокачий герой (краще 5, і тут ми повертаємось до пункту про гарних та поганих героїв).

Арена

Арена - єдина на даний момент PVP-активність в грі. Лише там можна помірятись піс... силою і відчути наскільки ти крутий. На початку гри арена дає 1 єдиний бонус - медальки Золота медаль.png Срібна медаль.png Бронзова медаль.pngдля прокачування у Великій залі. Ходити на арену потрібно, але не засмучуйся, якщо програв. Колись ти таки доростеш до Платинової ліги. Я докачався до Золота IV.

Нове. На жаль зараз розробники намутили з Платиною, в якій лише 300 місць, тому на арені стало дуже тяжко. Запертись в високі ліги майже неможливо. Тому розслабтесь і чекайте апдейтів.

Кланові битви

В Raid: Shadow Legends єдиний бонус від клану - походи на кланового боса. Більше ніяких бонусів немає (ще є чат, де або допоможуть, або ж відправлять в місто у Перу).

Тому коли видають завдання знайти вільний клан - немає сенсу шукати потужний клан. Ти нічого клану не даси, клан нічого не дасть тобі. Знайди будь-який відкритий і вступай. Все одно починати ходити на кланового боса є сенс десь після досягнення 20 000 сили твоєю командою.

Advertisement