Вікі Raid: Shadow Legends (UA)
Advertisement

Основи

Таланти одночасно з прокачкою навичок та артефактами, які можна одягнути на героя, допомагають створити унікальний "портрет" ваших персонажів та підлаштувати їх для різних цілей.

Таланти знаходяться на третій вкладці героя.

Для вивчення талантів необхідні сувої талантів: базовий Базовий сувій.png, незвичайний Незвичайний сувій.png та винятковий Винятковий сувій.png. Сувої можна отримати у Лабіринті Мінотавра. Сувої при проходженні Лабіринту отримує випадковий герой з команди, в якого ще є місце під сувої.

Крім того, можна за 800 рубінів отримати всі сувої на героя.

Обмеження

Всі таланти поділяються на 3 гілки: Атака, Захист та Підтримка. Герой може вивчити таланти лише з 2 гілок, третя гілка буде заблокована.

Таланти певного рівня можна вивчати лише після того, якщо був вивчений хоча б один талант попереднього рівня. До того ж, вивчати можна лише ті таланти, які знаходяться під вже вивченими талантами (якщо був вивчений 1 в рядку талант, то на наступному рівні можна вивчати лише 1 та 2 таланти, якщо 2 - то 1, 2 та 3, якщо 3 - то 2, 3 та 4 і якщо 4 - то 3 та 4).

Також можливість вивчення талантів залежить від рангу героя (один до одного). Тобто для вивчення талантів 5 рівня герой має мати 5 ранг.

Кожен герой може мати:

  • 2 таланти 1-го рівня;
  • 3 таланти 2-го рівня;
  • 3 таланти 3-го рівня;
  • 3 таланти 4-го рівня;
  • 3 таланти 5-го рівня;
  • 1 талант 6-го рівня.

Вартість талантів одного рівня однакова. В будь-який момент таланти можна скинути і перерозподілити. Перший раз - безкоштовно, кожен наступний - 150 рубінів.

Список талантів

Атака

Рівень Знак Назва Опис
1 Вчення клинків.png Вчення клинків АТК +75.
1 Убивча влучність.png Убивча влучність К.ШНС +5%.
2 Серце слави.png Серце слави Збільшує завдану шкоду на 5% за повного здоров'я.
2 Дужий удар.png Дужий удар К.ШКД +10%.
2 Пробиття щита.png Пробиття щита Збільшує шкоду, завдану цілям зі Щитом, на 25%.
2 Лихий кінець.png Лихий кінець Збільшує завдану шкоду на 5%, якщо під час атаки здоров'я нижче 50%.
3 Ізоляція.png Ізоляція Збільшує на 8% шкоду, завдану цілям зі здоров'ям нижче 40%.
3 Витягання життя.png Витягання життя Лікується на 5% від завданої шкоди, якщо під час атаки власне здоров'я нижче 50%.
3 Вихор смерті.png Вихор смерті Збільшує ШВД на 6 за кожного ворога, вбитого цим героєм у битві. Максимум: 18.
3 Стрімкий напад.png Стрімкий напад Перший удар по кожному ворогу завдає на 8% більше шкоди.
4 Зухвалість.png Зухвалість Збільшує завдану шкоду на 6%, якщо у цілі більш високе максимальне ЗДР.
4 Лють мертвих.png Лють мертвих Збільшує шкоду на 5% за кожного вбитого союзника. Максимум: 10%.
4 Коло жорстокості.png Коло жорстокості 30% шанс скоротити перезарядку довільної навички на 1 хід, якщо завдана шкода від однієї навички перевищує максимальне ЗДР цілі на 30%. Діє раз на хід.
4 Авантюрист.png Авантюрист На 12% збільшує шкоду, завдану цілям під дію Оглушення, Сну, Замороження, Страху або Справдешнього страху.
5 Поступова ліквідація.png Поступова ліквідація Кожне використання базової навички героя збільшує шкоду, завдану від неї, на 2%. Максимум: 10%.
5 Хвиля вбивств.png Хвиля вбивств Збільшує завдану шкоду на 6% на Арені та на 3% на інших локаціях за кожного убитого ворога. Максимум: 12%.
5 Кривавий щит.png Кривавий щит Раз на хід накладає на себе Щит на 1 хід, якщо вбиває ворога. Сила Щита складає 15% власного максимального ЗДР.
5 Гартування.png Гартування Кожен активний штраф героя збільшує завдану шкоду на 4%. Максимум: 12%.
6 Господар війни.png Господар війни 60% шанс завдати додаткової шкоди у разі атаки. Додаткова шкода пропорційна 10% максимального ЗДР звичайної цілі або 4% максимального ЗДР боса. Додаткову шкоду можна завдати лише раз на одну навичку. Не є додатковим ударом.
6 Трощення шоломів.png Трощення шоломів 50% шанс ігнорувати 25% захисту цілі. Відсоток ігнорування додається до навичок, що ігнорують захист ворога.
6 Убивця гігантів.png Убивця гігантів 30% шанс завдати додаткової шкоди у разі атаки. Додаткова шкода пропорційна 7,5% максимального ЗДР звичайної цілі або 3% максимального ЗДР боса. Додаткову шкоду можна завдати кожним ударом навички. Не є додатковим ударом.
6 Бездоганна страта.png Бездоганна страта К.ШКД +20%.

Захист

Рівень Знак Назва Опис
1 Кам'яна шкіра.png Кам'яна шкіра ЗАХ +75.
1 Непокора.png Непокора ОПР +10.
2 Стійкість до вибуху.png Стійкість до вибуху Зменшує шкоду від ударів по площині на 5%.
2 Гандикап.png Гандикап Збільшує лікування та силу Щита, які отримує герой, на 5%.
2 Стосилий воїн.png Стосилий воїн Зменшує отриману шкоду на 10%, якщо герой перебуває під дією Оглушення, Сну, Замороження, Страху або Справдешнього страху.
2 Парирування.png Парирування Зменшує отриману шкоду на 8%, якщо герою завдано критичного удару.
3 Дзеркальне лікування.png Дзеркальне лікування Лікує себе на 6% від макс ЗДР щоразу, коли лікується ворог. Діє раз на хід.
3 Відлуння.png Відлуння 50% шанс усунути 1 довільний штраф із себе, коли втрачає 25% макс ЗДР від однієї навички ворога.
3 Потяг до крові.png Потяг до крові Лікується на 10% від макс ЗДР, якщо убиває ворога. Перезарядка: 1 хід.
3 Бойова мудрість.png Бойова мудрість 30% шанс накласти на себе Блок штрафів на 1 хід, коли спливає дія Оглушення, Сну, Замороження, Страху або Справдешнього страху, накладених на героя.
4 Єдність.png Єдність Кожен бонус, накладений героєм на союзників, збільшує їхній ОПР на 5.
4 Відстрочена смерть.png Відстрочена смерть Кожним наступним ударом ворог завдає герою на 0,75% менше шкоди. Зменшення шкоди сумується дя кожного ворога окремо, але не перевищує 6%.
4 Жорстокі жнива.png Жорстокі жнива 60% шанс накласти Паразита на 1 хід після накладення Оглушення, Сну, Замороження, Страху або Справдешнього страху.
4 Упертість.png Упертість Кожен активний штраф героя збільшує його ОПР на 10. Максимум: 30.
5 Самовіддача.png Самовіддача Союзники зазнають на 20% менше шкоди від першої атаки ворога. Натомість цієї шкоди зазнає герой.
5 Коло помсти.png Коло помсти 50% шанс заповнити шкалу ходу на 15%, якщо союзнику завдано критичного удару. Заповнює шкалу ходу лише раз при мультиатаці.
5 ВідплатаНавичка.png Відплата 50% шанс контратакувати базовою навичкою, якщо втрачає 25% макс ЗДР від однієї навички.
5 Залякування.png Залякування 20% шанс атакувати ворога базовою навичкою, коли він накладає на союзника Оглушення, Сон, Замороження, Страх або Справдешній страх.
6 Залізна шкіра.png Залізна шкіра ЗАХ +200.
6 Надійна опора.png Надійна опора Усі союзники зазнають на 5% менше шкоди. Натомість цієї шкоди зазнає герой.
6 Паніка.png Паніка Збільшує шанс накладання Оглушення, Сну, Замороження, Провокації, Страху або Справдешнього страху від навичок та артефактів на 5%.
6 Відсіч.png Відсіч ОПР +50.

Підтримка

Рівень Знак Назва Опис
1 Настирність.png Настирність Максимальне ЗДР +810.
1 Ювелірна точність.png Ювелірна точність ТЧН +10.
2 Цілющі руки.png Цілющі руки Герой лікує на 5% більше.
2 ЩитоносецьНавичка.png Щитоносець Збільшує силу Щита, який накладає герой, на 5%.
2 Муза смерті.png Муза смерті Лікується на 10% від макс ЗДР після першого вбитого ворога в раунді.
2 Зібраність.png Зібраність Збільшує ТЧН на 20, якщо у героя немає навичок у перезарядці.
3 Рятівник.png Рятівник Збільшує лікування та силу Щита героя на 10%, якщо здоров'я союзника нижче 40%.
3 Жвава відповідь.png Жвава відповідь 30% шанс заповнити шкалу ходу на 10%, коли усунуто або спливає бонус, накладений цим героєм.
3 Фокус.png Фокус Збільшує ТЧН на 4 за кожного живого ворога. Максимум: 16.
3 Вправність.png Вправність 30% шанс заповнити шкалу ходу на 10%, коли усунуто або спливає бонус, накладений цим героєм.
4 Милосердна допомога.png Милосердна допомога Збільшує лікування та силу Щита героя на 15%, якщо ціль перебуває під дією Оглушення, Сну, Замороження, Страху або Справдешнього страху.
4 Коло магії.png Коло магії 5% шанс скоротити перезарядку довільної навички на 1 хід перед кожним ходом.
4 Ремесло коваля.png Ремесло коваля Збільшує показники базових сетів артефактів (Життя, Атака, Захист, Швидкість, Критичний шанс, Крит. шкода, Точність, Опір) на 15%.
4 Лихе око.png Лихе око Скорочує шкалу ходу цілі, коли цей герой атакує ворога базовою навичкою вперше в битві. Атаки по одній цілі -20% шкали ходу, по площині -5% шкали ходу. Спрацьовує один раз для кожної цілі.
5 Довгочасний подарунок.png Довгочасний подарунок 30% шанс збільшити тривалість бонуса, накладеного героєм, на 1 хід. Не діє на Блок шкоди, Невмирання та Післясмертне оживлення.
5 Квапливість.png Квапливість Збільшує ШВД на 8 за кожного мертвого союзника. Максимум: 24.
5 СнайперНавичка.png Снайпер Збільшує шанс накладання штрафу від навичок та артефактів на 5%. Не діє на Оглушення, Сон, Замороження, Провокацію, Бомбу, Страх та Справдешній страх.
5 Майстер ворожіння.png Майстер ворожіння 30% шанс збільшити тривалість штрафу, накладеного героєм, на 1 хід. Не діє на Оглушення, Сон, Замороження, Провокацію, Бомбу, Страх та Справдешній страх.
6 Еліксир життя.png Еліксир життя Максимальне ЗДР +3000.
6 Своєчасне втручання.png Своєчасне втручання Заповнює шкалу ходу на 20% щоразу, коли власне здоров'я падає нижче 25%.
6 Тиранія.png Тиранія Прискорює заповнення шкали ходу на 2,5% за кожного активного штрафу, накладеного героєм. Максимум: 10%.
6 Соколине око.png Соколине око ТЧН +50.

Версії оновлення

Оновлення 1.14
Advertisement