Вступ

Кожен герой, Бос чи істота в грі мають однаковий незмінний набір параметрів. Всього в грі їх 8.

  • ЗДР - здоров'я. Визначає кількість пошкоджень, які може витримати герой до моменту смерті.
  • АТК - атака. Визначає силу атаки героя. На відміну від інших ігор сила удару залежить від цього параметра лише для героїв з типом Атака, та більшості героїв з типом Здоров'я та Підтримка. Майже всі герої типу Захист не отримують ніяких бонусів (чи штрафів) від цього параметра.
  • ЗАХ - захист. Зменшує кількість отриманих пошкоджень від атак ворогів. Додатково збільшує шкоду від навичок для героїв типу Захист.
  • ШВД - швидкість. Від швидкості залежить заповнення шкали ходу героя (жовта смужка під здоров'ям). Герой з 200 ШВД ходитиме вдвічі частіше, ніж герой зі ШВД 100.
  • К.ШНС - критичний шанс. Визначає шанс завдати посиленого удару. Базове значення для всіх героїв - 15%. Не зважаючи на те, що це ймовірність, характеристика може бути більшою за 100%.
  • К.ШКД - критична шкода. Відображає бонус шкоди, яка додається до основної шкоди у разі критичного удару. Базова значення для всіх героїв без піднесення - 50%. Тобто при критичній атаці герой нанесе 150% своєї шкоди (100% звичайної шкоди та 50% додаткової).
  • ОПР - опір штрафам. Впливає на успішність відбиття штрафів ворога. Чим вище опір, тим більше ймовірність відбити штраф. Певні навички мають приписку "Штраф не можна відбити". Такі навички ігнорують параметр ОПР.
  • ТЧН - точність штрафів. Впливає на можливість успішного накладення штрафів на ціль. 

Особливості використання

Для кожного героя певний параметр має свою цінність. Для героїв атаки важливими параметрами є АТК, ШВД, К.ШНС та К.ШКД. Якщо герой має штрафи, бажано мати високий параметр ТЧН. У випадку коли основна направленість героя лікування чи підтримка, важливі параметри ЗДР, ЗАХ, ОПР (щоб герой довго жив та міг опиратися штрафам ворогів).

Механіка розрахунку

АТК, ЗАХ та ЗДР крім своїх основних задач збільшують шкоду від навичок (ця інформація завжди зазначається в описі самої навички).

Флеш.png

ШВД працює теж нескладно. Візьмемо 2 героїв із 125 та 160 ШВД. Уявимо собі, що герой 1 за секунду пробігає 125 метрів, а герой 2 - 160 метрів (такі собі Флеш 1 та Флеш 2). Стартують герої обидва з позначки 0 метрів. Щойно герой дійде до позначки 1000 метрів, наступить його хід. А тепер порахуємо скільки пробіжать наші герої:

  • 1 секунда - 125 і 160 метрів
  • 2 секунда - 250 та 320 метрів
  • 3 секунда - 375 та 480 метрів
  • 4 секунда - 500 та 640 метрів
  • 5 секунда - 625 та 800 метрів
  • 6 секунда - 750 та 960 метрів
  • 7 секунда - 875 та 1120 метрів (оскільки Флеш 2 пробіг 1 коло, наступив його хід і він побіг далі)
  • 8 секунда - 1000 (Флеш 1 пробіг коло і став в позицію 0 метрів) та 280 метрів
  • 9 секунда - 125 та 440 метрів
  • і так далі.

На 5 ході Флеш 2 обжене Флеша 1.

Чим вища швидкість героя, тим частіше він ходить. Особливо це важливо для арени (як правило, швидша команда виграє у повільнішої) та на клановому босі. Також зверніть увагу, що всі бонуси/штрафи в грі вимірються в кількості ходів. Якщо ваш герой атаки ходить набагато частіше, ніж герой підтримки, який його благословляє, у нього постійно закінчуватимуться бафи.

Точність.png

ТЧН і ОПР взаємодіють максимально просто - якщо ТЧН нападника вище, ніж ОПР цілі, штраф накладеться. Механіка прорахунку шансу штрафу:

  • прораховується базовий шанс штрафу.
  • якщо шанс спрацював, робиться перевірка на ТЧН/ОПР.

Звертаю вашу увагу, що ТЧН не бере участі в першій частині формули та НЕ збільшує базовий шанс штрафу. Наприклад Каель навичкою "Проказа" завжди матиме шанс 40% на спрацьовування (чи 100 точності в нього, чи 300, чи 1000).

Як покращити параметри?

Є 5 основних джерел покращення параметрів:

Які саме бонуси і звідки отримує герой, можна побачити в віконці самого героя, якщо клацнути на знак інформації біля самих параметрів.